This is me dromenvanger

Hey you! Ik ben
Een nieuwsgierige creatieveling. Een sensitieveling. Een enthousiasteling. En ja, soms ook een crazy thing 😉 Ik geloof dat de wereld een stukje mooier wordt als we allemaal meer van onszelf, van onze eigen ik, laten zien. Van wie we echt zijn, waar we van houden en waar we voor staan. Voor mij was dit een zoektocht naar mijn inner soul, een mooie inspirerende reis, a journey. Eigenlijk blijf ik altijd op reis: IT'S A COLOURFUL JOURNEY. En nu doe ik iedere dag het werk waarvan mijn hart gaat zingen en mijn voeten een vreugdedansje maken. In mijn wereld is alles mogelijk. Of toch bijna alles. Wat je kunt bedenken, kun je maken, leerde ik al van kleins af aan. Wie je wilt zijn, ben je al. Je hoeft het alleen nog maar te ontdekken. En te doen. YOU, the real YOU. Laat zien wie je bent en hierdoor maak je als vanzelf verbinding met gelijkgestemden. Your tribe. En met jouw meest ideale klant. Ik wil jou helpen om anderen door middel van je branding te laten zien: Wie ben je, wat doe je, waar sta je voor. Vanuit je hart, vanuit je SOUL.


CREATIEF
door mijn creativiteit en anders kijken, is het resultaat altijd uniek en vernieuwend.

ENTHOUSIAST
en nieuwsgierig naar wie jij bent. Al tijdens ons eerste gesprek gaan de radartjes draaien en komen de eerste ideetjes.

SENSITIEF
mijn intuïtie en gevoeligheid spelen een grote rol in mijn werk, mijn talent om echt in te voelen in wie jij bent

[FUN]FACTS about me
Ik hou ervan om anders te kijken, altijd al gedaan. Letterlijk. En figuurlijk. En wat zo grappig is, hier vandaan komen vaak de meest onverwachte toffe ideetjes, combinaties en toepassingen.
Mijn lievelingswoord is MERAKI. Wat zoveel betekent als dat alles wat je doet, je doet met passie en liefde en dat je al je werk een stukje van jezelf, jouw soul meegeeft.
Ik heb vele jaren gewerkt als visual specialist voor onder andere de Bijenkorf en P&C. Wat ik daar deed is het verhaal, de boodschap overbrengen via styling, visual storytelling en via nieuwe presentatietechnieken. Allemaal met als doel om de klant de meest unieke merkbeleving te laten ervaren. Wat leidde tot extra sales. Dat is natuurlijk niet alleen weggelegd voor deze 'grote reuzen' in retail-land, maar zeker ook voor jou als online ondernemer.
I confess: ik ben UKED, oftewel ik ben verliefd op mijn ukelele. Niet dat ik het zo goed kan hoor, maar het raakt precies mijn gevoel van vrijheid en van relaxtheid. Niet alleen het geluid, nee alles, het hele gevoel eromheen als ik hem vasthoud. Nog beter: ik met mijn uke ín mijn 'colourful' hangmat. Lekker tokkelen. Genietmoment!
Onze hond heet Spijker en was er in mijn dromen al veel eerder. Mijn jongste dochter heeft zijn naam bedacht. Zijn vacht is zwart met wit en een heel klein beetje bruin. Als kleine pup had hij ook al veel grijze haren. Én papa werkt in de bouw. Dus 😉 'Stoere naam, hè mama?' zei ze. Helemaal mee eens!
Je mag me wakker maken voor een latte caramel of een pindakaas-ijsje met pure chocola, mmmm !!! En verder? Liever niet, laat mij maar lekker slapen. Ik ben dan wel een nightowl, 's avonds is mijn creatiekracht het grootst, maar ik geef het toe: ik ben ook een echte slaapkop!

what they
say ABOUT ME
' In mijn proces heeft Joyce me uitgedaagd om echt op zoek te gaan naar mijn blauwdruk en dit zichtbaar gemaakt.' Michelle Tukker
www.michelletukker.nl


' Ik ben zo enorm blij met het eindresultaat. Alles klopt. Dit is wie ik ben! ' Mira hannink
www.mirahannink.nl
' Het gave is, sinds we deze branding hebben neemt het aantal volgers in rap tempo toe ' Marloes & michiel
www.leefstijlonline.nl


' Haar bedrijfsnaam is toepasselijk want een kleurrijke reis was het. ' Chanthal Hagedoorn
www.chanthalhagedoorn.nl
lees hier meer over de ervaringen van mijn klanten in hun uitgebreide 'love-letters'
