FAQ
Hieronder vind je de meest aan mij gestelde vragen. Mocht jouw vraag er niet tussen staan, laat het me hier weten. Ik help je graag!
Omdat we eerst starten met het onderzoeken wie jij werkelijk bent en pas daarna met de vormgeving van je brand aan de slag gaan, is het belangrijk om hiervoor de tijd te nemen. Daarnaast is respect voor en vertrouwen in het creatieve proces een voorwaarde om de voor jou ultieme en echt bij jou passende identiteit neer te kunnen zetten. Mochten er deadlines zijn, dan kunnen we hierover vanzelfsprekend van gedachten wisselen, wat haalbaar is voor jouw project en binnen onze beider agenda's.
Jazeker. Een logo en/of beeldmerk is onderdeel van je totale branding. We starten echter eerst met jouw essence. Wie ben je (echt), waarom doe je wat je doet en wat maakt jou uniek? Wat is jouw verhaal?Als we dit helder hebben, volgt daaruit de visuele vertaling en vormgeving van het logo en de andere brandonderdelen. Voor alleen een los logo, kun je bij mij niet terecht. Dat is geen onwil en er zijn zeker vele anderen die dat wel doen, maar komt voort vanuit mijn visie: dat je branding veel meer is dan alleen een logo.
Het belang van de juiste, persoonlijke en unieke beelden wordt vaak onderschat, maar is een super-belangrijke pijler voor jouw merkidentiteit. Zodat jouw stijl, jouw verhaal ook zichtbaar wordt in en door de foto's. Dit heet Visual Storytelling. Het gebruik van de juiste beelden versterkt je branding zodat jouw klanten aanhaken op jouw VIBE. Ik werk daarom uitsluitend met professionele fotografen die dit heel goed kunnen vangen. Mocht jij zelf een fotograaf op het oog hebben of al een uitgebreide beeldbank aan eigen foto's, dan kunnen we vanzelfsprekend hierover van gedachten wisselen. Een traject op maat is altijd bespreekbaar.
Voor ondernemers als jij, kan ik in sommige situaties een supertof versneld re-branding traject aanbieden. Mits mijn agenda het toelaat, kun jij dan binnen een maand een nieuwe, snelle en met je meegroeiende next-level-website hebben staan. Mocht jij hierin interesse hebben, stuur me dan een e-mail
Investeren in jezelf of je bedrijf is altijd een enorme stap. Maar wél een waardoor jij kunt groeien en doen waar je echt blij van wordt. Voordat je daadwerkelijk JA zegt en met mij op 'reis' gaat, kijken we eerst of er een klik is. Ik maak graag met je kennis en denk met je mee of hetgeen ik bied dat is waarmee jij echt geholpen bent. Als dat niet zo is, zal ik dat oprecht met je delen en je eventueel doorverwijzen.
Omdat ik vaak op locatie werk voor en met mijn klanten voor oa. brainstormsessies, fotoshoots en beeldbank- en styling-opdrachten, ben ik het beste via e-mail te bereiken. Ook via de social media kanalen facebook en instagram, kun je eenvoudig bij me terecht. Mij telefonisch spreken kan zeker, dan plannen we een belafspraak in, zodat ik ook echt de tijd en mijn volledige aandacht voor je heb. Hiervoor kun je een aanvraag doen via het contactformulier.



